Soutěž Zlatýručičky.cz o nový Ford Focus zná svého vítěze

Soutěž Zlatýručičky.cz o nový Ford Focus zná svého vítěze

/Praha, 27. června 2011/ – Minulý týden proběhlo oficiální vyhlášení výsledků soutěže o nový Ford Focus. Soutěží vyvrcholila čtyřměsíční kampaň ″Zlatý ručičky“, jejímž cílem bylo podpořit uvedení nového Fordu Focus na český trh.

Soutěž navazovala na videa umístěná na webu www.zlatyrucicky.cz. Ta mapovala aktivity českých motoristů – kutilů, kteří se snažili jednoduchými prostředky a v amatérských podmínkách vyvinout technická řešení, jež by se vyrovnala nejrůznějším bezpečnostním a komfortním elektronickým systémům v novém Fordu Focus. Snahou těchto “vynálezců” bylo dosáhnout stejného výsledku pomocí co nejjednodušších a nejlacinějších řešení – a tak vznikl například systém bránící nárazu v nízké rychlosti vycházející ze smetáku upevněného pod vozem nebo parkovací systém se živým netopýrem vydávající varovné hvízdání. Videa podpořil svojí účastí nestor českých kutilů Přemek Podlaha, který se zde představil v roli vtipného průvodce mezi mnohdy až bizarními kutilskými výtvory.

„V následné soutěži o Ford Focus pak měli zainteresovaní za úkol popsat automobilovou “vychytávku”, kterou by ve svém voze rádi měli – a také pro ni na Facebooku získat co nejvíce fanoušků,“ řekl Ota Sedláček, marketingový ředitel Ford ČR.

To se nejlépe povedlo Janu Růžičkovi, studentovi brněnské Masarykovy univerzity, pro jehož nápady na Facebooku hlasovalo více než sedm tisíc uživatelů.
„Přiznám se, že jsem kvůli soutěži trochu zanedbal školu i další povinnosti,“ prozradil nám za nedlouho jednadvacetiletý Honza. „Ale nový Focus za to stojí. Je to první Ford v naší rodině – ale určitě ne poslední!“

Do soutěže se zapojilo celkem 40 000 zájemců, blog a Facebook zaznamenal na sto tisíc unikátních návštěv. Originální videa, která byla založena na srovnání skutečných technologických inovací nového modelu a kutilských vylepšení z dílen nadšených amatérů, se stala opravdovým hitem – zaznamenala milion zhlédnutí.

„Kampaň považujeme za velmi úspěšnou. Je to bezesporu nejrozsáhlejší aktivita tohoto druhu, kterou jsme za 20 let působení na českém trhu realizovali – a také naše první velká marketingová expanze do světa sociálních médií,“ uvedl Ota Sedláček.

Kampaň byla vytvořena týmem složeným z pracovníků agentur Wunderman, Ogilvy a Mindshare a probíhala od února do konce června. Blog Zlatýručičky.cz však zůstává aktivní a všechna videa i další příspěvky jsou tu i nadále k dispozici.

Facebook diskuze

Napsal | 2011-06-27T13:42:51+00:00 27. června , 2011|Kategorie: Tiskové zprávy|Štítky: , , , , , |0 komentářů

Napsat komentář